Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 13 stycznia 2012

13 Projekt sukienka do LA ! : ))

Witam wszystkich Gorąco! :D


przychodzę do was z nowym Projektem moją 13 Zaprojektowana sukienką do LA : )
zaprojektowałam ją jakieś 20min temu i chciałam się nią z wami podzielic. Pokazać wam jak fajnie wyszła teraz postanowiłam że zaprojektuje Sukienkę w "Dziewczęcym stylu" czyli falbanki, Kokardki, wiązana z tyłu, I inne dziewczęce piordołki ; )) to by było na tyle co wam mialam do powiedzienia!


 na dole wstawiam wam Zdjątko mojego 13Projektu sukienki do LA z falbankami,Kokardką pod biustem,Wiązaną z tyłu :D

trzymajcie się cieplutko tancerki,tancerze i inni... : D

1 komentarz:

  1. taa jest bardzo fajna i pomysłowa! podoba mi się, naprawde :) ;** masz talent :]

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)