Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 18 stycznia 2012

Treningi się zaczynają ! : ))

              Witam was Serdecznie ! : ))


Dziś przychodzę do was z newsami na temat Tańca towarzyskiego plus inną moją Pasją nowo odkrytą własciwie chciałam już dawno zacząc tańczyc Balet, ale jakoś mnie nie ciągło do tego jak do Tańca towarzyskiego! Ale sobie powiedziałam Niee! od Stycznia zaczynam tańczyc balet. A to wszystko po to by bardziej się rozwinąc jeżeli chodzi o moje Ciało które niestety jest jeszcze trochę sztywne! Chodzi tutaj o partię ramion i rąk : )) a w tańcu towarzyskim ramiona, Ręce muszą ze sobą dobrze współgrac! Więc wziełam się za siebie i teraz 23Stycznia zaczynam mój pierwszy trening Baletu. Ojjj jestem bardzooo ciekawa jak mi pójdzie, Ponieważ już go trochę szlifowałam kroki itp, w domku ku mammuśi boku, pewnie się będziecie pytac co taka duża Dziewczyna jak ja szuka u mammuśi ? Powiem wprost moja Mammuśia była tancerką,Prima Balleriną, Uczyła się razem z Januszem Józefowiczem jak zapewnie wiecie ? :p to jest mojej mamy kolega z teatru w Chorzowie. Razem się uczyli, ale nie będę już o tym pisac odp na jakie kolwiek pytanka jeżeli takie zapadną! : ))  Opowiem wam też o moim neew Kursie który się zaczyna 24Stycznia a mianowicie chodzi tutaj oooo Kurs Projektowania Szycia Ubrań itp... to by było na tyle o tych sprawach! :D mam nadzieję że was nie zanudziłam tym moim długiiiiiiiiiiiim Opowiadaniem o tym i oo wym, haha :p

                                 Dla was Photoska moich Nóżek figura do LA, Balet 4pozycja ! :p




                                                
                                            Trzymajcie się Cieplutkoooo!

2 komentarze:

  1. dziękuję za obserwację :)
    i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)
    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka :) Darcy :D milo mi tez ciebie zapraszam do obserwatorow :D pozdro

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)