Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

niedziela, 29 stycznia 2012

Treningi start!;) Trainings gonna start!

Witajcie moi kochani ,Kochane! ;)
Hello my dearest readers ! ;)

Jak może dziś zauważyliście dziś zabardzo nie miałam czas,Wenę by móc pisać dużo... A to wszystko przez Start Treningów dziś byliśmy z moim Tancerzem na pierwszym sezonowy Treningu LA<3 było fantastycznie! ;) ku mojego zdziwienia tańczyłam Zajebiscie! :) Nadążając w taktcie z muzyką... ; )) Dziś tancZylismy Cha cha cha ... Bardzo fajny taniec o którym wam kiedyś troszkę opowiem. Jutro następny Trening Baletu bardzo się cieszę ponieważ tam też mi idzie Szuper :p  mam dwie Pasję które Wprost Uwielbiaaaam ! ;* ;) Dla was kilka zdjęć z Baletu! ;)

ENG:
;)

As you may have noticed today I did not have the time, inspired me to be able to write a lot ... And all of this today by Trainings were my first seasonal Dancer Workout LA <3 it was fantastic! ;) To my surprise I danced very Sexy , great! :) In step with the music ... ;)) Today we danced Cha cha cha ... Very nice dance which once i gonna tell you a little bit anotherday. Tomorrow next Ballet Workout I'm very happy because It"s go there Szuper: p I have two passion which I Likes Soo much! , *,) For you some pictures of the Ballet! ;) ENG:

I wish you a pleasant Sunday! ;)
Życzę wam miłej Niedzieli! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)