Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

sobota, 21 stycznia 2012

Zapisy na Kurs Projektowania,szycia

                         Hello wszystkim!


Dziś do was przychodzę z wiadomością dziś jadę się zapisac na kurs, Projektowania,Szycia 
za Pewnie zapadną pytania dlaczego w Sobotę ? :D a to wszystko po to by dostac 10% taniej kurs a mam też zamiar się zapisac na dwa inne kursy! I jak się zapisze na trzy kursy to wtedy się dostaje 25%taniej, A mianowicie chodzi o English, Spanish uwielbiam te języki szczególnie Hiszpański jest taki Romantyczny, Delikatny... : )) ale to nie na temat! :D dziś są zapisy a we Wtorek się zaczynają zajęcia Projektowania,szycia Już nie mogę się doczekac tego kursu! O ile będzie Interesujący mam teges Nadziejęęę ! ; )) aa też przy okazji wezmnę ze sobą moje projekty,Uszyte Sukienki i niech zobaczą co potrafię aaa co tam! a jestem naprawdę zdolna jeżeli chodzi o plastykę, z podstawówki, Liceum mam supeer ocenki, Na Polskie 5,5 a na Szwedzkie VG+  z plastyki to jest moja śilna Linjia życia! :p teraz lecę się szykowac na spotkanie !

mam dla was kilka photosek z moim dziśiejszym make up ! :D



                                           matowy Satynowy Cień: Prezęcik od Dżiubaska!<3                                                    Mascara: Lancome "Doll Eyes"
                                                      zielony topik na ramiączkach: H&M
                                                   Biały t-shirt: Gorgio Armani




Pozdrawiam gorąco Wszystkich tancerzy,Tancerki i Innych którzy lookają mojego bloga! :)

2 komentarze:

  1. od kiedy 5,5 sie dostaje w szwecjii?

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe Oczywiście! mi chodziło o VG+ a że tak napisałam to żeby ci w Polsce wiedzieli o co kaman :D Pozdro !

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)