Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

niedziela, 19 lutego 2012

Postępy w Szyciu , Sewing in Progress! ;)

Witam gorąco! ;) Zapraszamy! Hola! ;) JAK WAM weekend Mija? :)) U mnie Zajebiscie troche JESTEM jeszcze NIE wyraźna po wczorajszej Imprezce w Pubie :) z moimi Dziewczynami iii MYM Mężczyzną! ;) Dzis Tez byłam Na kursie Szycia gdzie zaczęłam Szyc Mój Ostatní projekt sukienki. Zaprojektowany dla LA: D jest to sukienka w kolorze neon pomarańczowy i ma nazwę "Melon" ;) Kupiłam ten materiał na www.wika.pl Lycra Zajebiscie tani sklep serdecznie polecam go dla tancerzy/Tancerek ! :) sukienka jest wtrakcie szycia więc jak tylko do biegnie swego końca Odrazu zrobię wam Posta o niej!  ;)

welcome ! ;)

;) How do you pass weekend? :)) In i'm great but little I'm still not clear after yesterday party in Pub :) with my girls , my man! ;) Also today I was on a course where I started to sew Sewing my latest design dress for LA: D is a dress the color of neon orange and just has the name "Melon" ;) I bought this on www.wika.pl Lycra so great dancestore I welcome  dancers to wisit the danceshop  recommend it! :) During his sewing the dress is so as only to run his end of it I will imediately Post! ;)


1 komentarz:

Sweet leave a Coment :)