Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 10 lutego 2012

Prezentacja nowego projektu, Presents of neew Design!

            Cześc Kochani,Kochane

           Hi My dearest readers fans! :)







































Mam wam ochotę zaprezentowac mój Nowo dziś zaprojektowany "Projekt" jest to Sukienka do tańców Latynoamerykańskich z rozcięciem na boku, z półokrągłowyciętymi plecami. Sukienka jest w komplecie z rękawiczkami, Kolczykami z piór. Kolor sukienki prawdopodobnie będzie w kolorze Czystej bieli, lub berzu materiał możliwe że to będzie Velour ?! ale jeszcze nic nie jest pewne ponieważ jeszcze nie pośiadam profesjonalnej maszyny do szycia "Brother 3410D" a muszę się nauczyc ją obsługiwac, Tak jak wszystkie profesjonalne maszyny ma dużo funkcji itp. A teraz kończę i wracam do Relaxu bo mammusia mi obiecała dziś że mnie zrobi Zabieg SPA na twarz, Muszę też namówic mojego Miśia na ten zabieg bo jest taki Relaxing! Zmykam aaa dla was wklejam Zdjątka :)




ENG:

I want present you  my newly designed "Design" is a dress for Latin American dances with a slitz opening, with a half round cut backs. Dress is complete with gloves, earrings made ​​of feathers. Color of the dress will probably be in pure white color, or beige material, Possible that it will be Velour! but yet nothing is certain because I do not have professional sewing machine yet "Brother 3410D" and I have to teach me serve, Like all professional machines has many functions, etc. And now I finish and go back to the relaxation because mummy promised me that I will get a SPA treatment today, I also have to persuade my baby for this treatment because it is so Relaxing! Flee aaa  pasting pics for you :)






Jak wam się podoba mój projekt ? :)
How do you like my projekt ?














                            IN NEXT POST----->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)