Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 24 lutego 2012

Tort tęczowy!Rainbow cake ;)

Cześć Kochani/ne hello everyone!




mam dla was prze pyszną wiadomość! ;p chodzi o smakowity tort tęczowy którym się za inspirowałam znajdująć przepis na niego wczoraj! ;) i postanowiłam go upiec. Daje dopiero posta o nim dziś ponieważ zaczęłam go piec dopiero około 23:00 godziny więc nie zdążyłam bym dać posta! :0 ale dziś już go zrobiłam do końca i powiem wam że wyszedł bardzo znakomicie mam nadzieję że też tak smakuje jak i wygląda! haha XD mam dla was kilka zdjęc mojego wspaniałego torciku zapraszam! ;D



ENG:

I have for you, delicious news! P in terms of tasty rainbow cake which is inspired by finding a recipe for it yesterday on the internet! ;) And I decided to bake it. It gives just post about it today because I started to bake it until about 23:00 hours so I could not let me post! : 0 but today I made it to the end and I will tell you that it went very well I hope so too and it looks like it tastes like! XD haha I have for you some pictures of my wonderful cake wish you a pleasant reading, whatching! : D










I barrow the last pic form net :) my looks almost the same :D

                               I Hope you like the cake and the Inspiration i get ? ;)



6 komentarzy:

  1. wyglada smakowicie !! aż mi w brzuchu burczy teraz ;( hihi ;-8 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely blog :D wanna follow mine? xx

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie! <3
    masz ochotę się poobserwować?
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udaję, ze konsumuję bo dziś są moje urodziny :))
    (lena)

    pozdrawiamy ciepło

    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to najlepszego kochana Lenko ;* Bużiakuje ;) ;* <3

      Usuń
  5. Wygląda cudownie! Możesz podać linka do przepisu na ten torcik. Też zbliżają się moje urodziny i chciałabym upiec go.

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)