Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 23 marca 2012

Dance Naturals !

Cześc !      Hello!



Mam dla was super wieści! wiecie że moje ukochane buty do Łaciny dziś wkońcu do mnie przyszły, Są tak wygodne i tak przepięknie wyglądają. Wkońcu to są buty Dance Naturals moje buciki to Diva 27 są to buty z platynowej kolekcji Dance Naturals, i też są to najwygodniejsze buty do Łaciny na rynku. Ja jak je zobaczyłam to się normlanie w nich zakochałam bo są poprostu takie boskie, Mają obcas Szpilka 90mm długości! Ale powiem wam że się wogole tej wysokości nie odczuwa w nich :) mam dla was kilka zdjęc :) wyglądu moich wspaniałych butów do Łaciny ! ;*


ENG:

I have great news for you! you know that my beloved Latin shoes today finally came to me, They are so comfortable and so beautiful they look. At last these are my shoes Dance Naturals shoes are Diva 27 is a platinum collection of shoes from Dance Naturals, and they are the most comfortable shoes for the Latin market. I saw how it normally is in love with them because they are just so divine, They have a heel pin 90mm long! But I will tell you that this amount is not at all feel in them :) I have some pictures for you :) look my wonderful shoes for Latin! ; *

What you think about my New Dance Naturals Latin shoes ? :)

2 komentarze:

  1. Genialne te buty, pamiętam jak byłam małą dziewczynką i oglądałam Dirty Dancing i zawsze chciałam mieć takie buty do tańca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bucikii ;) ale ja i tak wole internationals :P a jaki ładny kolorek na paznokietkach <3 :*

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)