Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 23 marca 2012

Modelka dla Mary Kay Make up event, Model for Mary Kay Make up event ! ;)

Witam serdecznie ! ;) Welcome you !
Dziś miałam bardzo fajnie spędzony dzień kochani/ne a mianowicie byłam na "Mary Key" Make up event;) z moją Wariatka Laurą ;* a dokładnie ja byłam Modelką dla Make up :) malowałam się plus jeszcze jedną osoba przed publicznością. Którzy siedzieli, podziwiali  jak sie maluje Heh :p szczerze podziewawszy poczułam sie jak prawdziwa Gwiazda ! :D a i jeszcze nie dostałam mojej długo oczekiwanej paczki z www.wika.pl  :/ która miała być dzdo mnie dostarczona :( mam nadzieję że jutro do mnie wkońcu dotrze bo pilnie potrzebuje nowych butów do Łaciny ;) Wklejam wam kilka zdjęć z dzisiejszego Eventu ! ;* Buzkiem

ENG:


Today I spent a very nice day namely, the "Mary Key" Make up event with my Lovely friend;) Laura, * and exactly I was a model for Make up :) I painted a plus one more person in front of an audience. Who sat, admiring how I'm put on me the make up Heh : p honestly I felt like a real star! : D I still did not get my long awaited package of www.wika.pl :/ which was to be delivered to me today: (I hope that tomorrow finally arrives to me because I urgently need new shoes for Latin;) Paste you some photos from today event! ; * Kisses! ;*









                                   If you like it leave a Coment please ?! :)

1 komentarz:

  1. Thank you for following my blog. Where are you from?

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)