Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 21 marca 2012

OOTD Mięta vs. Pomarańcz, OOTD Mint vs.Orange!

Cześć kochani/ne Hi my dearest! :)




jak tam u was ? u mnie bardzo dobrze właśnie wróciłam z kolejnej sesji zdjęciowej robionej na dworze, Ponieważ dziś jest fantastyczna pogoda! Świeci słonce jest około 12oC na dworze. Wiosna powoli do nas przychodzi, do Szwecji! tym razem moim osobistym fotografem był mój Narzeczony :p i z nami był też nasz ukochany piesio Dior ;p jak może wiecie czekam na moje upragnione buciki do Łaciny które do mnie idą drogą kurierską :D lecę na film a wam wklejam kilka zdjęć z dzisiejszej sesji! Bużiaki ;*



ENG:

How are you? for me very well just got back from another photo shoot done outside, because today the weather is fantastic! The sun is shining is about 12oC outside. Spring comes slowly up to us to Sweden! this time, my personal photographer was my fiance: piz us was also our beloved Dior dog Chihuahua P as you may know I'm waiting for my coveted shoes to Latin to me that they go by courier: D I'm going to watching a Movie with my Bejbee pasting a few photos from today's session! Kisses, *







I Wears:

Orange trench- H&M
Mint Jeans- ZARA
colourful ring- Glitter
Blue block heels- New Yorker
Nude green bag- New Yorker
Mint nail polish- Depend

Dior wears:

Black jacket with skulls- Zoo Arken :)


Hope you like my OOTD ?! :)

3 komentarze:

  1. Ładna stylizacja ;) I masz świetnego bloga ;D

    Zapraszam do mnie. Jestem twoją obserwatorką, zostaniesz moją?
    http://toosweetcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Buty są piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. extra stylizacja ;) świetne spodnie ;) Fajny blog ! Miłego weekendu i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)