Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 6 kwietnia 2012

Zbiorczy Haul , collective Haul !

Część moi kochani/ne  Hello my fans !



Mam dla was mały Zbiorczy Haul! ;) Są to głównie rzeczy do domu ale również są też dwie rzeczy do Pielęgnacji ciała ;) zacznę od tych domowych pierw. Pierwsza rzecz to Różowe worki na śmieci pomyślałam że fajnie też mieć tam kolor. Druga rzecz do domu to żółte neonowe świeczki i kupiłam też serwetki Mietowe żeby były pod kolor prawie? Potem. Przechodzę do pielęgnacji z pielęgnacji nie kupiłam dużo tylko dwie rzeczy Szampon o zapachu cocoa Butter, Sól do kąpieli o zapachu Lotosu ;) przepięknie pachną te dwie rzeczy ;) mam kilka zdjęć dla was. Wklejam i zmykam do pieczenia ciast wielkanocnych ! CHCIAŁAM wam jeszcze życzyć wesołych świąt wielkanocnych i mokrego śmingusa dyngusa ;*


ENG:
I have for you a little Collective Haul! ;) These are mostly things to the house but there are two things to care ;) I'll start from the home first. The first thing I bought are Pink garbage bags that I thought there should also have good color. The second thing to the house is yellow neon candles and napkins Mint also bought that were under color of law? Later. Go to Care, of care have not bought much only two things shampoo with the scent of cocoa Butter, salt bath with the scent of beautiful smelling Lotus ;) those two things ;) I have some pictures for you. Paste and then I off baking Easter cakes! Yet hath to wish Happy Easter and wet śmingusa dyngus ;* Kisses ;*



                                                   
                                                    Hope you like my Haul ?

1 komentarz:

  1. Dziękuję:) również dodałam:)
    miętowe serwetki:d modnie :D hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)